onsdag 13 oktober 2010

schyrre!

Så glad jag är för alla kommentarer ni lämnat! När blogginläggen kommer lite mer sällan kan det vara bra att veta vad ni tycker att roligast att läsa om. Många gillar blandningen så idag blir det lite husrenovering, vardag, loppisfynd, barn och inredningstankar.

Translation: Thank you for all the comments. Most of you like the mix so today I will give you a little of everything. Everydaylife, house improvement, family and fleamarket findings!



Vi har hittat en toppenloppis där jag hittat flera saker som man bara inte hittar på loppis. Bland annat Stig Lindberg porslin där säljaren prutade och en industrilampa (som blev som ny med svinto). Är ni i Helsingborg en söndag är det verkligen ett tips. Läs mer här!


Jag funderar på vad som ska hänga på väggen ovanför vår skänk. Kanske en blandning av olika tavlor eller så sätter jag upp det stora fotografiet igen som hängde där förut. Och ibland funderar jag på om vi ska plocka fram originalplankgolvet under vårt parkettgolv. Men jag tror det får vänta.


En morgon satt Spindelmannen och hade det hemtrevligt i vår soffa och kollade om det var något sevärt på Bolibompa.


MosterlillasysterLisa, Elsa och jag var på finlunch i veckan. Men Elsa tyckte inte att det var lika kul och jag ville inte störa alla lattedrickare med barnskrik så vi blev inte långvariga.


Snart blir sovrumsväggen som ny igen! Sen är det bara golvet kvar. (Har ni tänkt på att Andreas nästan alltid har röda t-shirtar på sig på bloggen, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar