torsdag 10 mars 2011

skärbräda och lite sånt

Det händer inte så mycket på bloggen jag vet. Hinner inte allt som jag skulle vilja. Men jag vill gärna visa den fina skärbrädan som jag vann inne hos Lotten på Nästet. Denna kreativa dam gör mycket fint förutom egna skärbrädor av vintage tyger. Titta in i hennes shop!

Translation: I know I am a slow blogger right now. Bare with me.
I won this beauty below a week ago, a breadboard made by Lotten, check her shop out!





Jag köpte denna skrivbok i Köpenhamn på Stilleben för några veckor sen och den är så fin. Designad av Karen Bjelke. / My notes looks good in this notebook bought at Stilleben i Copenhagen. Designed by Karen Bjelke.


En kopp eller kanske en kruka. Fin är den i alla fall, från loppis såklart. / A fleamarketfind. A cup for pens or maybe a plant..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar