onsdag 19 mars 2014

Rum för kidsen!

Ja, jag erkänner att båda mina kids vill att Isabelle McAllister ska komma hit och göra fint, de är knappast ensamma efter tv-succén Fixa Rummet. Hon låter barnen vara med att fixa, drömma och bestämma helt utan föräldrarnas begränsande snygg-filter. Egentligen är det ju så enkelt, men ändå kan jag komma på mig själv med att "rätta till" och greja. Tänker på det allt oftare, att jag ska bli bättre på det där andra. Att låta barnens kreativitet få ta plats även om det betyder ett stilleben på väggen gjord av häftmassa och rester från pennvässaren. Isabelles bok "Rum för kidsen" plåtat av Jenny Brandt är full av inspirerande barnrum, projekt att göra ihop, tips på smart förvaring, belysning och färglära. Ser fram emot att bläddra i den tillsammans med tjejerna. Finns att beställa här!

Kids room Inspiration Deluxe by Isabelle McAllister, go get it here!

ps: Check out Dos Family - if you want more of this talented dynamic duo!


1 kommentar: