måndag 3 januari 2011

lediga dagar

På våra lediga dagar har vi hunnit en del. Fixat med huset och men också att bara vara.

Translation: Holiday! -Time for family and house improvements.


Jag har jag vikt ihop min fina mobil. / The Themis mobile is folded and lights up the day.


Vi har firat Elsas första nyår med fina vänner! / Elsa´s first New Years Eve. It was sparkling.


Andreas har meckat med vår container-radio. / Soon this old radio will be transformed into a Iphone docking station.


Lillo har fått en päls som hon är helt förälskad i. Skulle titta till henne i morse när jag vaknade och då mötte jag henne i tofflor och päls. Nu i kväll hängde hon den omsorgsfullt på sänggaveln inför natten. / Lillo has received a pink furcoat that she is totally in love with. Every night she hangs it carefully on the bed.


Jag har gjort om ett loppisspel till en tavla. / Remake project.


Vad vi däremot inte har gjort så är det att vika tvätt. Eller tvättat tillräckligt. / However, we have not folded the laundry. Or washed enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar